♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under juni 2012

Av Elin ♥ - 2 juni 2012 20:00

Har nu släppt den sista delen av min serie som jag har hållt på med! 

Hahahah, över-redigerad bild xD   

MEN SE DEN NUUUUUUUU!!! (hahah, nee skojja men ni får väldigt, väldigt, väldigt (o.s.v) göra det!) 

Och eftersom att det här är den sista delen så kommer den inte att vara så lång, men att klicka på filmen skadar väl inte? 


    

Av Elin ♥ - 2 juni 2012 15:28

Heey!! 

Igår laddade jag ner lite nya typsnitt till photoshop och de här typsnitten laddade jag då ner:

De här typsnitten finns då att ladda ner på dafont.com och det är helt gratis!  (haha, mycket reklam i det)   

Det är ju förstårs jag som har gjort kanten på det andra typsnittet så typsnittet är i färg från början. 


 

Av Elin ♥ - 1 juni 2012 18:21

Temat är väl helt okej tycker jag väl.. 

   

Pallar inte visa animeringar och allt.  Vad tycker ni om temat? Kommentera!  Själv tycker jag nog 3/5


    

Av Elin ♥ - 1 juni 2012 15:43

Nu (elr för ett tag sen) har det kommit en ny omröstning på msp! 

Hahah, jag vet faktiskt egentligen inte vad jag är av dem sakerna men ni ser ju på bilden vad jag tog. 

Så här blev då omröstnignen:

Vad röstade ni på? Kommentera! 


        

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Skapa flashcards