♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under juni 2012

Av Elin ♥ - 6 juni 2012 19:31

När jag loggade in så såg jag att jag hade fått 9 kommentarer och 7 frågor!!  TACK SÅ JÄTTEMYCKET KÄRA BLOGGLÄSARE! ^^


 



Sedan så skulle jag kolla min statistik och vad såg jag då..? JAG HADE FÅTT MER BESÖKARE ÄN VAD JAG NÅGONSIN HAR HAFT I HELA MIN BLOGGVÄRLD!     



Tack så JÄTTEMYCKET kära bloggläsare!! ^^ Det betyder så extremt mycket att ni läser bloggen! Älskar er.. 


     







Av Elin ♥ - 6 juni 2012 19:25

Den här tycker inte jag hör till slåss-animeringarna..? =P


Innan så stod ju den här animeringen på "knäppa saker" ju..  MEN ANNARS SÅ DIGGAR ELIN DEN HÄR ANIMERINGEN! 8D (kanske ska köpa den sen)


     

Av Elin ♥ - 5 juni 2012 19:24

Det kom nyss ett lagg för mig som gjorde att jag blev tvungen att logga ut igen! xD




Har detta lagget kommit upp för er nån gång?  Det kan ni gärna kommentera för jag tycker att det har blivit lite dåligt med kommentarer på sistonde.  Jag menar, jag har gjort hela 106 inlägg här på bloggen, och jag har bara fått 30 kommentarer.. Inte så mycket va? Inte så roligt att blogga på en blogg som nästan ingen kommenterar på.. Förstår ni hur jag menar? (:

Så snälla, kan ni kommentera mera tack?? 


   

P.S Senaste kommentaren jag fick var Fredag den 18 maj..  Och jag har runt 20-30 stycken besökare per dag och då tycker jag att NÅGON av er har väl tid att slänga in en liten kommentar väl (: 

Av Elin ♥ - 4 juni 2012 17:49

Då var det dags för en ny omröstning igen! 

Och jag tror  att ni ser på bilden vad jag tog för något. 




Så här blev då omröstningen:


     


Vad röstade ni på? Kommentera! ^^


 

Av Elin ♥ - 4 juni 2012 17:27

På en bild på framsidan så upptäckte jag att en tjej var mulligare än vad en annan var. 


   


Det är de tjejerna som är inringade som jag menar. Men det är lite konstigt.. Man kan ju inte bestämma på msp hur tjock/smal man ska vara. 


   

Av Elin ♥ - 4 juni 2012 17:21

Fick 2 presenter från S.Bella och Sillia123!   (inte aldeles nyss då, utan för nån dag sen)




Tack så mycket ni två! ^^


(nya namnskylten också! Vad tycks? ^^)    

Av Elin ♥ - 4 juni 2012 16:37

Om ens msp-gubbe är ledsen och man zoomar in rätt mycket så ser man tårar i ögonen ^^




Har ni också upptäckt det här? 


(ska nog börja på en ny namnskylt nu)      

Av Elin ♥ - 2 juni 2012 22:59

Med det här inlägget så har jag gjort 102 inlägg här på bloggen! 

 

Grattis säger vi till bloggen!  Nu satsar vi på 200 inlägg o.o


    

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards