♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under juni 2012

Av Elin ♥ - 14 juni 2012 18:49

Länge sen jag gjorde en ny look o.o Men nu har jag gjort en, och som ni kanske ser så är många saker från det nya temat! ^^


 


Blev ganska nöjd med namnet.  ÄLSKA DEN ocH KÖP DEN GÄRNA 8D


   

Av Elin ♥ - 14 juni 2012 18:31

Haha, nee menar inte på msp!  Menar bara skolan 8D

På skolavslutningen imorn så kommer alla 3:or att sjunga låtarna: Oboy, sommar och vatten, nu är sommarn här.  Men eftersom att vi börjar 4:an nu så kommer vi att göra om klasserna (vi gör det i 4:an på min skola) Och vi har fått hem ett brev från våra "nya" lärare då..

"öppnar brevet"

"kollar i det"

YAAAAY, SAMMA KLASS SOM AMY135!! 8D (blå o.o)


P.S Förlåt för att jag inte uppdaterat bloggen på ett par dar, men nu när det är sommar, varmt och sol så ska man väl vara ute lite..? 

Av Elin ♥ - 11 juni 2012 16:10

Idag så var jag ju som sagt hos tandläkaren idag >.<

(ja, den som sitter ner på bilden är ju självklart jag! ;D)

Okeeej, jag borrade inte! ;D Men jag fick höra att jag skulle tillbaks den 20 juni igen >.<.. Och det dåliga är också att jag har en blåsa i munnen, så altså gör det väldigt ont när de rönkar..


    

Av Elin ♥ - 10 juni 2012 21:15

Ska till tandläkaren imorgon efter skolan -.-

 

Aja, ni får önska mig lycka till. 


   

Av Elin ♥ - 10 juni 2012 20:16

Heejj! Nu kommer lite bilder som jag tog i min trädgård med min kamera.  (ni får INTE kopiera dem!!)




Världen är full av grönska nu. o.o


 



Sry för att texten är aldeles mitt i bilden, men jag vill verkligen inte att ni ska sno dem och låtsas att det är ni som har gjort dem.. fast det får ni ju föresten inte med nån av bilderna som jag lägger ut på bloggen. 




Blev jättenöjd med den sista bilden! 

Ett par random bilder bara: xD





Hehe, vet egentligen inte varför jag tog en bild på en snigel, jag såg bara en och tog bild på den! xD


   

Av Elin ♥ - 10 juni 2012 19:54

Idag har Elin (heter inte det irl o.o) varit ute och shoppat!  Och det här köpte jag då:





Jag köpte bl.a nya Converse och så här ser de ut:



Jag tycker de är jättesnygga! Sen så köpte jag en skolavslutnings klänning (vi slutar på fredag)



Sämst kvalité >.< (den är ju svart igentligen då)

Jag köpte också en vit blus och en grå t-shirt men tog aldrig nån bild på dem. 


         

Av Elin ♥ - 9 juni 2012 18:50

.. kommer min mamma och pappa hem från London ^^ De har vart bort sen i onsdags o.o


 


(bilden är tagen från google men det är jag som har redigerat den)


 

Av Elin ♥ - 7 juni 2012 18:03

Temat är väl helt okej. 


Vad tycker ni om temat? Kommentera!  Själv tycker jag att det är typ 3/5 ^^


P.S Tack för alla fina besökare igår! Älskar er. 

         

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Skapa flashcards