♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under maj 2012

Av Elin ♥ - 9 maj 2012 20:36

Såg att man kunde ändra andra pratbubblor! 8D

Så här ändrade jag:

 

Klicka för större.

Så ni vet så ändras inte pratbubblan för andra utan bara för en själv 8D Smarta pratbubblor va? O.O


 

Av Elin ♥ - 9 maj 2012 20:08

Fick nyss en present från Amy135! 

Tack, TACK Amy135!  

Kom ihåg att ifall ni ger en present från min ö-lista så kommer ni med i bloggen (det kan hända att jag har glömt någon gång isf, sorryy ska komma ihåg nästa gång!) 


    

Av Elin ♥ - 9 maj 2012 19:05

Idag fyller Amy135 10 år! 

 

Hoppas att du ser det här och att du får en riktigt bra födelsedag!  Det var även jag som gav henne den där svarta tröjan. (tjata inte om presenter nu, svarar inte på sånt och nu var det ju faktiskt så att hon inte tjatade om en present ändå)


 

Av Elin ♥ - 8 maj 2012 19:37

Tänkte skriva lite om min dag igår eftersom att jag inte hann då. 

Iaf, hela 3:an åkte på klassresa till ekhagens forntidsby eftersom att vi har jobbat mycket med typ stenåldern och sånt. 

Tråkigt var det i bussen. -.-

    (bild från google)

Haha, det som var lite roligt var att alla i min klass började sjunga den här låten: 



Sedan när vi var framme fick vi göra en soppa typ (den var äcklig) 

Vi fick även titta på lite vildsvin, sitta vis en eld o.s.v

Vi fick göra en pil också! Altså, vi hade en flintasten som vi stoppade ner i en pinne, och knöt med senor (inte riktiga) och sedan fick vi göra skydd till den också av läder. 

Vi fick även göra typ små "väskor" Jag och Amy135 jobbade tillsammans och vi var superrädda över att den andra skulle råka skära en. O.O Men som tur var så skar ingen sig! 8D

Vi gjorde såklart lite andra saker som jag just nu inte kommer ihåg. 


Men det var så min dag var igår så, ha det gott igelkott! 


   

Av Elin ♥ - 7 maj 2012 21:39

Och ni ser nog på bilden vad jag tog. 


   


Och så här blev då omröstnignen:


 

YAY, FLEST PÅ HARRY POTTER!  

Vad röstade ni på? Kommentera! 


 

P.S Vill bara säga också att jag VERKLIGEN vill att ni ska vara med i tävlingen om det ska bli 3 vinnare!! Det är ju bara 8 dagar kvar nu!! Så snälla, kan ni bara gissa i tävlingen i en kommentar och kanske vinna antingen 3 presenter från ö-listan + att jag ser era 10 senaste filmer eller att jag gör en hel design till din blogg med allt du vill ha, ja ni kan ju läsa regler och sånt i det inlägget där det står om tävlingen.  

Av Elin ♥ - 6 maj 2012 21:23

Ville bara säga att jag har slutat blogga på min och Snowy1's blogg.

Varför? Jo för att jag tyckte att det blev för svårt att ha 2 bloggar, altså man vill ju ha bra uppdate på båda bloggarna, men det funkade lixom inte så bra..

Jag bara KANSKE, KANSKE kommer att blogga där igen. 

Aja, snart ska jag iaf fixa en ny design till Snowy1, för att jag har ju slutat att blogga där så nu är ju den bloggen bara hennes.


 

Av Elin ♥ - 6 maj 2012 21:04

Kom inte på någon annan rubrik. 

Men det jag tänkte säga är att på träslöjden i fredags så blev jag klar med min hushållpappers hållare som jag höll på med, och jag tänkte visa er den. 

   

Och så här ser den ut när den har hushållspapper på sig:

 

Jag blev jättenöjd med den! Vet inte riktigt vad jag kommer att göra nästa gång, är på valfri så då får jag göra nästan vad jag vill. 

Hur tycker ni den blev? Kommentera! 


   

Av Elin ♥ - 6 maj 2012 20:30

Guud, vad jag älskar våren! Det är ju så fint! (fast gillar sommar mer) Och om 40 dagar har jag sommarlov!   Det låter kanske jättemycket, men vänta ni så är det till-och-med snart höst. 

Tänkte visa er lite bilder som jag tog ute idag. 


   


Haha, de här skillorna är ju snart vissna. xD


 

 

Den här gröna färgen..  


 


Haha, bara nåt random. 8D

 

Blev jättenöjd med redigeringen av den här bilden! 


   


Vilken bild tyckte ni bäst om? Kommentera! 


   

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards