♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under maj 2012

Av Elin ♥ - 18 maj 2012 19:46

Heejj!

Igår så var jag och pappa och köpte lite nya saker till mitt rum. 

Bilder på det vi köpte:


 

 

 

 


1. En ny datormus

2. En ny skrivbords lampa

3. En ny sänglampa

4. Ett nytt nattduksbord.

Här kommer lite bilder på hur mitt rum ser ut nu: 


   

 

 


Vet att mitt rum är ganska litet, men det gör inget för mig! 


   

Av Elin ♥ - 17 maj 2012 20:56

Jepp då var det nytt tema igen. 


   


Undrar när det ska komma ngt riktigt bra tema??  Visst, detta temat var väl ganska ok men det kunde ju ha varit ett mycket bättre tema..

Aja, visar iaf animeringarna och bakgrunderna! 


           


Förlåt för ingen redigering men mitt photoshop krashade (stavning?). -.-

Bakgrunderna:

 

Om ni undrar så är inte den här redigerad i photoshop, utan ett program som man inte kan göra så mkt med. 

Men vad tycker ni om temat? Själv tycker jag 2½ / 5 


   

Av Elin ♥ - 16 maj 2012 17:52

Själv tog jag "framtiden med ailens"


 


Fast jag tror nog inte att det kommer att finnas några ailens här, men kanske något annat spännande.  Vem vet? Våra saker som vi har nu kanske är världelösa mot vad dem har då? xD

Så här blev då omröstningen:

 

YAAY, FLEST PÅ "FRAMTIDEN MED AILENS" 8D

Vad röstade ni på? Kommentera! 


   

Av Elin ♥ - 16 maj 2012 17:45

Jahapp, då var det dags att byta design igen. xD


 


Fast eftersom att det har kommit lite nytt så laggar det mer, så jag kunde ta den här bilden som visar hela nya bakrunen. 

Sedan när jag skulle kolla igenom mina vänner såg jag att vänner-saken också hade ändrats!

Jag tycker att den nya designen är jättefin, men det där med vännerna tycker jag nog att de kunde ha låtit bli att ändra. 

Vad tycker ni om förändringen? Hiss/diss? Själv tycker jag typ både och. 


   

Av Elin ♥ - 15 maj 2012 14:51

Då var tävlingen avslutad och jag ska presentera vinnarna för er. 


Och det 1:a priset, som är antingen en hel design med allt du vill ha ELLER att ni får 3 presenter från ö-listan + att jag ser era 10 senaste filmer går till.... Elviran123 !!!

Grattis du vinner.. ja det där som står där uppe! Jag mailar dig på msp så får du säga vad du väljer. 


Det 2:a priset, som är 6 autos + att jag ser era 10 senaste filmer går till... Snowy1 !!

Grattis, du ska ha fått dina priser så fort som möjligt! 


Det  3:e priset, som är 3 autos + att jag ser era 4 senaste filmer går till... Amy135 !

Du får också dina priser så fort som möjligt!


Och, ja svaret var faktiskt att det var Miley Cyrus på bilden! 


   


Bli inte sura/ledsna ni som inte vann, det berodde ju bara på isf att ni inte gissade rätt eller att när jag lottade så blev det inte er.  Och man kan ju inte vinna alla gånger. 

Alla som var med:


Elviran123

Cocacola_fanta

Sillia123

Amy135

Snowy1


Tack till alla som var med i tävlingen!


 





Av Elin ♥ - 14 maj 2012 19:00

Har varit på en konsert hela dagen.   Jag kunde då altså inte vara i skolan. (amy135 var också med och spelade och en annan kompis till mig)

De låtarna vi spelade hette så här:


1. Minisnoa (den gick vi in och ut med)

2. Old mac donald.

3. Kalles gånglåt

4. Samba kurr

5. Back-Scratcher

6. I was made for lovin' you


Igår var vi också där och då spelade vi för både "vuxna och barn" (typ familjer), och idag spelade vi för lite mindre skolbarn. (typ i 1:an - 2:an)

Vi spelade såklart fiol då, men det fanns också cellos och lite bas fioler. 

   (bild från google)

Sedan gick vi och åt lunch på Junedalskolan, och maten blev då pyttipanna eller blodpudding..  Själv tog jag pyttipanna. 

Sedan gick vi tillbaka och hade typ en till "konsert" och gjorde samma sak och sedan kom pappa och skutsade (stavning?)  hem oss. 

Sedan har jag väl inte gjort så mycket? Typ varit inne lite på msp o.s.v


 


Av Elin ♥ - 13 maj 2012 20:57

Jahapp, då var det nytt tema igen. 


   


De nya animeringarna:

Pallar inte visa alla bakgrunder eftersom att jag inte diggar detta nya tema speciellt mkt.  Jag menar, de har ju haft kärleks-teman typ 1000 gånger. -.-

Vad tycker ni om temat? Själv tycker jag nog 3/5. 


   

Av Elin ♥ - 12 maj 2012 15:54

Ville bara säga att jag nog ine kommer att blogga så mycket idag. 

Varför? Jo för att amy135 sover över hos mig. Så räkna inte med några fler inlägg idag.


 

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards