♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under maj 2012

Av Elin ♥ - 25 maj 2012 20:59

Idaghar det varit JÄTTEVARMT!!  Runt 27 grader i skuggan!!!

Men idag i skolan så har jag från början haft ett göra klart-pass = tråkigt.  Sedan var det träslöjd. Jag håller på med en typ "skål" o.o av ståltråd, och jag blev nästan färdig idag så jag kommer nog bli färdig med den nästa vecka! 

Jag kommer såklart ta bild på den då och lägga upp det på bloggen. =)

På lunchen blev det handburgare = mums!!  På rasten så gungade jag och amy135 mest på slänggungan. (det var skugga där) hehe xD

Och jaa, sen har jag varit och shoppat lite och det här var det jag köpte:

  (jag har inte tagit bilden och den såg inte exakt ut sådär, utan var mer blommig)

Men så har min dag varit idag och.. HEEJ DÅ!! 


   

Av Elin ♥ - 25 maj 2012 20:45

Sitter just nu och kollar på Let's dance och under tiden äter Elin de här läckerbitarna. 


   (förlåt för dålig kvalité)


MUMS TYCKER ELIN!  


 

Av Elin ♥ - 24 maj 2012 20:27

Den 18/5 fyllde Snowy1 och Annasåsen 10 år! 

Och då har jag gjort en liten bild till dem!

Shiet vad lång tid det tog att göra denna! 

Men säg nu grattis i efterskott till dem (om ni inte redan har gjort det) och hoppas ni har haft en riktigt bra födelsedag! 


    



Av Elin ♥ - 22 maj 2012 19:55

Jag tog Phinneas och Ferb. 8D


 

Och så här blev då resultatet av omröstningen. 

   

Vad röstde ni på? Kommentera! ;D


Heej då! Nu ska jag se Eurovision Song Contest! 


   

Av Elin ♥ - 21 maj 2012 20:42

Här har jag kommit på ett bra tips till er som är pank på sc och gärna vill ha mer. 


1. Gå till nån som har mkt djur, te.x Julisen, Maddeni 


 


Mkt lagg som ni säkert ser, så det kn ni vara beredd på. O.o

2. Klicka på ett djur och klappa det så får du 1-3 sc.

3. Ni vet nog att man bara kan klappa ett djur en gång, men då loggar du ut och loggar in igen, så kan du klappa alla djuren en gång till! 

4. Om du har hållt på ett tag har du några hundra mer än du hade förrut! xD


Och innan jag köpte sc brukade jag göra såhär.  Jag känade faktiskt upp till 2.000 sc på en dag bara p.g.a att göra så! O.o


 


 

Av Elin ♥ - 19 maj 2012 15:40

Nu har jag slitit och jobbat med en ny design men nu är den klar! 


 


Jag blev rätt nöjd. Den kunde ju vart finare men den här får duga. 

Vad tycker ni om den nya designen? 


    

Av Elin ♥ - 19 maj 2012 14:48

Äntligen klarade jag det här i Photoshop!! 

   

Har testat det här sk*tlänge men ÄNTLIGEN klarade jag det!! 

Ska börja på en ny design nu, så kommer inte kunna svara i chatten på msp.  


   

Av Elin ♥ - 18 maj 2012 20:55

Idag när jag höll i mitt lilla sööta marsvin Signe så tog jag lite bilder som jag tävkte visa för er. 


   

 

Visst är hon sööt!! 

En bild på mig bara. 


   



 

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Skapa flashcards