♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under april 2012

Av Elin ♥ - 7 april 2012 21:31

Haha, kom inte på någon annan rubrik.  

Eftersom att jag är i Östersund nu (kommer hem imorgon) så har jag typ inte "hemma nätverket", så det här är det som kommer upp typ varje gång jag ska starta upp internet:

 

Först visste jag typ inte hur man fixade det, men nu har det kommit upp så många gånger så nu kan jag det!  

Kanske lite onödigt inlägg då men jag skrev bara det för at ni iaf skulle ha NÅGONTING att läsa om, eftersom att jag inte kommit på något idag att skriva om.  


BYE BYE ÄPPELPAJ!  


 

O.o

Av Elin ♥ - 6 april 2012 10:51

Här kommer 3 bilder som lurar ögat: O.o

Hur många ben har egentligen den här elefanten?  

 

Öhm, ähh, 1 2 3 4 5 6 7 nä, kan inte räkna det!  Hur många ben har den här elefanten för er, och vilka ben? Kommentera!  

Här kommer två andra bilder:

 

         

Omg, sånna här bilder kan jag nästan få ont i huvudet av av att titta på dem för länge.. O.o


 

Av Elin ♥ - 5 april 2012 11:32

Ett till påsktema? o.o

 

Pallar inte visa allt annat till detta "tråkiga" tema  Som ni hörde/läste så diggar inte Elin detta tema!  

Jag tycker nog 2/5.  Vad tycker ni? Kommentera!  


 

Av Elin ♥ - 3 april 2012 13:58

Nu får ni väl skärpa er lite väl? Jag har skrivit KLART OCH TYDLIGT på min förra blogg att den bloggen är avslutad men  ändå visar statistiken på den bloggen dethär??

   

Jag får ju bara fler och fler besökare på en blogg där jag inte ens skriver längre!? Är det så kul att läsa en blogg då? o.o

Men jag skulle bli GRYMT glad om ni kunde fixa lika många läsare FAST PÅ DEN HÄR BLOGGEN!  Har haft 20 besökare idag på den förra och 3 på den här?? Är det något som ni tycker saknas på den här bloggen? Kommentera det isf  


 

Av Elin ♥ - 3 april 2012 13:30

SJÄLV TOG JAG PUUMBAA!  

 

 

Vad röstade ni på? Kommentera!  


 

Av Elin ♥ - 2 april 2012 16:33

Ja, eftersom att Klara_205 är en sån snäll vän, och att hon ville, så lägger jag upp henne på bloggen  

 

Hjälp gärna henne upp i level  Men glöm inte mig heller xD


 


Av Elin ♥ - 1 april 2012 14:34

Är nära level 9 nu!  

     

Snälla, snälla, ni hjälper väl mig?? Ge autos, gilla mina looks, artbooks och se på mina filmer! Ni kan ju gärna kolla på min nya film också! 

 

Har även 20 kf. 20 kf=200 sc Så altså om ni ser alla dem får ni 200 sc  


Ha det gott, igelkott! =)


 


Av Elin ♥ - 1 april 2012 14:10

Heej!

Som jag tror "alla" vet så är det ju 1 april idag!  

 

Nu får ni akta er så att jag inte lurar er!  

Sedan typ klockan 5 så ska jag gå på en bajstråkig fest, men innan dess ska det väl komma iaf ett inlägg? Vi får se om jag hittar något att blogga om.  


BYE BYE, ÄPPELPAJ!  

 


Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards