♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under april 2012

Av Elin ♥ - 21 april 2012 21:23

Idag har jag varit i Skåne på en hund-kennel, och då tog jag lite bilder som jag tänkte visa för er:  

Några SWEETIE valpar!!  


     


Här kommer några andra bilder:


         


Vi tog lite fler men orkade inte ladda upp alla+att en som jag försökte ladda upp inte syndes (stavning?) bland bilderna sen.  Det tog ungefär 5 minuter att ladda upp en bild så pallade inte försöka ladda upp den på nytt.  


Ha det gott, igelkott! =)


    


Av Elin ♥ - 20 april 2012 17:19

Nu har de ändrat design igen.. -.-


 

Varför måste de ändra hela tiden!?  Den nya designen var väl rätt fin men ändå, saknar det gamla msp..

Snart har de ändrat HELA MSP!


 

Av Elin ♥ - 19 april 2012 19:14

Jag blir så trött på alla som låtsas vara någon annan!! Ni vet ändå att jag har era ip-nr och det är DEN som bevisar vem man är!

Och varför vågar ni inte skriva era egna namn? Jag blir inte ett dugg arg om ni ställer en helt vanlig fråga FAST MED ERA MSPNAMN/RIKTIGA NAMN! Jag kan bli väldigt irriterad (stavning?) om ni låtsas vara någon annan. Jag kommer ju ändå på er, och har ni kommenterat här innan ser jag ju om det är samma ip elr inte. 


Och skriv inga taskiga kommentarer nu! Jag måste ju få skriva vad jag tycker. Det är ju MIN blogg, eller hur? 

Och jag tror inte att ni skulle tycka att det var roligt om ni hade en blogg och nån höll på hela tiden att låtsas vara någon annan fast det är mycket bättre om ni är er själva. 


SÅ KOM IHÅG NU ATT ALLA SOM LÅTSAS VARA NÅGON ANNAN KOMMER JAG FATTA VEM DET ÄR!


   

Av Elin ♥ - 19 april 2012 16:52

NÄR SKA DET KOMMA NÅGOT BRA TEMA??? 


   

Visar bara animeringarna av det som har kommit den här gången. 


   

Vad tycker ni om temat? Jag tycker nog 2/5.. 


   

Av Elin ♥ - 19 april 2012 16:46

Är det någon som tittar på Let's dance? Det gör jag!  Det går på fredagar kl 20.00 för er som inte visste det.  


Om ni kollar på det, vem/vilka hejar ni på?  Kommentera!

Men själv vet jag inte riktigt vemjag hejar på än.. 


   

Av Elin ♥ - 17 april 2012 18:56

Säger bara de intrisanta (staving?) sakerna. 

På vår NTA så hade vi beställt fjärilslarver som vi ska ta hans om så att de så småningom kan bli till fjärilar!  (vi fick en larv var)

En bild från google som visar "ungefär" hur larverna såg ut:


   

Och de var MYCKET mindre än vad jag hade tänkt mig! De var typ bara 1½ cm lång!  Vi fick mata dem också. Maten (till larverna) luktade jätteäckligt. 

På lunchen blev det strömming med potatismos eller makaroner med skinksås.  

Sedan när vi gick in delade de ut majblommor till de som skulle sälja, och så lyssnade vi lite på "den magiska kepsen". 


   


Sedan gick vi ner till gympasalen tillsammans med 6:orna för att lyssna lite grann på Petter Lidbeck (han kom dit då). Så fick vi ställa lite frågor o.s.v 


Ha det gott, igelkott!


 

Av Elin ♥ - 17 april 2012 18:18

Ville först bara säga förlåt för att jag inte har bloggat något på typ 3 dagar, men jag har inte haft något att blogga om. 

Men först och främst har det kommit en ny omröstning på msp! 


   

Kepsar är väl rätt coola va!?  Nä, skojja men det var det jag röstade på. 

Vad röstade ni på? Kommentera! 

Sedan såg jag att msp hade fått tillbaka sin vanliga design!


 

Det var väl ändå dags väl??  


 

Av Elin ♥ - 14 april 2012 17:26

För er som kanske inte märkt det så har jag köpt nya ögon på msp! 

 

   

Jag blev jättenöjd med det! Tröttnade rätt mycket på mina förra.  Men de här ska jag nog ha ett bra tag till! 


Vad tycker ni om mina nya ögon? hiss/diss? Kommentera! 


   

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards