♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under mars 2012

Av Elin ♥ - 17 mars 2012 22:32

Förlåt att jag bara har gjort 1 inlägg idag!

Men jag har nt haft ngt annat att blogga om  Men imorgon ska jag väl försöka att blogga mer

Lägger väl iaf upp en bild ;D


 


Heej då! Ska lägga mig nu


 

Av Elin ♥ - 17 mars 2012 20:14

Min favoritlåt just nu!  



Selena Gomez - Who says

Nu ska jag öva lite på min fiol läxa  


 




Av Elin ♥ - 16 mars 2012 22:33

Hej!

När jag går in i en del chattrum, te.x en gång när jag gick in i husdjursparken så var det nån liten skitunge som frågade mig om vänskap bara för att säga det här i chatten "du är en hora, för du är flickvän med nån" -.-

Den verkar ju nt ens veta vad hora betyder för något..!

Och sen så finns det hundratals andra tjejer på msp som är flickvän med en tjej, här kommer några te.x

                

Och såklart finns det ju måååånga fler men det här var ju bara ett te.x

Sen så tror jag att de som är tjejer och är flickvän med en tjej på msp bara är mer som kompisar/bff's

Jag och Amy är ju bff's irl, och när Snowy1 och jag var flickvänner så berodde ju det på att vi var internet bff's! Inte för att vi var ihop eller ngt!


Så det är ju inte alls konstigt att ha en flickvän på msp


 

Såklart finns det ju m

Av Elin ♥ - 16 mars 2012 20:05

Till level 9  

     

Ni hjälper väl mig? Ge gärna autos, se mina filmer, gilla mitt rum, looks, artbooks

Har 20 kf, så 20 kf=200 sc  


 

Av Elin ♥ - 16 mars 2012 19:31

Nu har jag lagt in en mouseover på bloggen  

Så när ni inte har musen på ser det ut så här:

 

Och när ni har musen på ser det ut såhär;

 

Så om ni klickar där då så kommer ni till msp  Tycker det är rätt fint att ha det på sin blogg


 

Av Elin ♥ - 15 mars 2012 20:46

Har nu ändrat bloggen lite jag har:

Gjort en fast bakrund

Gjort fallande hjärtan över presentartionen

En bakrundsbild i menyavdelningarna

Lagt till en bild som jag tyckte var fin i menyavdelningen

Gjort en hejdå-text när man lämnar bloggen


Det var väl alla..?

Allting behöver man koder till och så, och det är jättesvårt att förklara hur man gör så jag kan tyvär inte visa det på bloggen  


 

P.S Tack för att jag har fått 15 besökare idag!!  Jag menar, har ju bara haft den här bloggen i 2 dagar, och igår hade jag bara 5  


Av Elin ♥ - 15 mars 2012 09:58

Inte så bra tema enligt mig..


 


Pallar inte visa alla kläder


 


Knappt så att alla animeringar får plats på bilden O.O Nu över till bakrunderna..


 


Jag tycker 2/5  Vad tycker ni? KOMMENTERA!  


 


Av Elin ♥ - 14 mars 2012 09:57

Japp, det har ju då kommit en ny omröstning på MSP  


 


Jag tog ju E.T (som ni ser på bilden)


 


Vad röstade ni på? Kommentera!  


 

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Skapa flashcards