♥ Läs mina inlägg ♥

Alla inlägg under mars 2012

Av Elin ♥ - 22 mars 2012 20:42

Inte det bästa temat tycker jag..  

 

Pallar inte visa allt som har kommit till, utan det får ni själva upptäcka  

Vad tycker ni om temat? Jag tycker nog 2/5  


 

Av Elin ♥ - 21 mars 2012 18:27

Det har kommit lite förändringar på msp!


 


Om bilden var lite otydlig, så har de ju ändrat lite där uppe (det har nog alla sett själva) och så har det ändrat youtube saken, och i nyheter, om det är nån av sina vänner som är vip så är namnet gult och det är en vip-symbol  Sen så har de flyttat klubbar till filmstaden.


Vad tycker ni var bäst? Det gamla/det nya? Själv vet jag nt riktigt..  


 

Av Elin ♥ - 20 mars 2012 20:04

Den här datorn är rätt ruckad o.o

Här är iaf chatten mellan mig och DATORN! (töönten)


Datorn: Hej, välkommen hit!

Elin: Tack, prutten! ;D

Datorn: Jag har en apa hemma.

Elin: Okay??

Elin: Vad heter du?

Datorn: Jag heter datorn.

Elin: Okeyy! ;D

Datorn: Vill du veta en sak?

Elin: Mhm

Datorn: Vilken är din favoritmaträtt?

Elin: Tacos, typ, din då, prutt dator?? 8D

Elin: HALLÅ!?

Elin: DATORN!

Datorn: Ibland tror jag att jag är en fågel.

Elin: Öhh

Datorn: Vad tycker du att jag ska göra nu?

Elin: Prutta ner dig, såklart! :D

Elin: Ska du inte prutta då? O.O

Datorn: Hur mår du idag?

Elin: Gissa 3 gånger!

Elin: -.-

Elin: DATORN!

Datorn: Nu tycker jag att du ska berätta en saga för mig.

Elin: Ok, det var en gång en töönt, den hette tönt-datorn. SLUT!

Datorn: Jag gillar när det är regn ute.

Elin: Okej? Går du inte sönder då?

Datorn: Nej.

Elin: Jag trodde att datorer inte tålde vatten..? O.O

Datorn: Vad heter du?

Elin: Elin xD

Datorn: Hej Elin!

Elin: Vad ska vi prata om da? O.o

Datorn: Nu tycker jag att vi ska prata om makaroner.

Elin: -.-

Elin: Kan vi nt prata om msp istället? -.-

Elin: HALLÅ!?

Elin: DATORN!!

Elin: Nähä, dissa mig så mycket du kan då! ;D -.-

Datorn: Jag undrar en sak.

Elin: Mhm

Datorn: Nu ska jag blanda en magisk dryck.

Elin: Jaha?

Datorn: Tycker du att jag är läskig?

Elin: NEJ, VARFÖR SKULLE JAG TYCKA DET??

Elin: Fast jag tycker du är väldigt korkad

Datorn: Haha!

Elin: Haha, vad rolig du är -.-

Datorn: Jag håller med.

Elin: Noot!

Datorn: Hur många näsor har du?

Elin: 1067 :D

Elin: Du då?

Datorn: Det vet ingen.

Elin: Hur många näsor har du?

Datorn: Inga näsor.

Elin: Nej, det är ju klart, du är ju en dator

Datorn: Jaha.

Elin: Visste du inte det eller? O.O

Datorn: :)

Elin: Ska blogga nu "lalalala"

Datorn: Ja.

Elin: Utmärkt svar då -.-

Datorn: =)

Elin: Datorn, vad skulle du säga om man döpte om dig till töönten? ;D

Datorn: Vad ska du göra nu?

Elin: Blogga sa jag ju -.-

Elin: Får jag kalla dig töönten? ;D

Datorn: Tycker du om att prata med folk?

Elin: Aa, men inte med idioter som dig 0.0

Datorn: Vad gör du?

Elin: Trololololol

Elin: Orkar inte med dig längre

Datorn: Nej.

Elin: BYE BYE, TÖÖNTEN (datorn)

Datorn: Nu ska jag gå iväg.

Elin: Gör det du

Datorn: Ja!

Elin: Hej då!

Datorn: Hej då!


Rätt puckad dator va?? O.O

Sök bara på prata med datorn, så kommer ni dit själva!  

 











Av Elin ♥ - 20 mars 2012 19:49

Heej!

Jag har fått prova på Photoshop i 30 dagar   (är 29 dagar kvar nu)


 


Och min första bild i Photoshop är ju den här bilden  Fast det var väldigt svårt från början o.o Fast börjar lära mig lite nu! ;D


 


Av Elin ♥ - 20 mars 2012 19:13

Japp, denna gången ska man rösta om hur länge man har varit medlem på msp  


 


Jag röstade ju på 7-12 månader eftersom att EIin. blev skapad den 8 juli 2011, så altså har jag varit medlem i ungefär 8 månader  Så här blev omröstningen:


  


Flest som hade röstat 1-2 år..  


 



Av Elin ♥ - 18 mars 2012 19:56

Hej!

Från och med nu kan ni beställa headers/designer från mig!  

Lite te.x på designer+priser

Paket 1: En vanlig, enkel header (1-2 dekorationer) (BLIR ENFÄRGAD)

Pris: 3 autos + se mina 4 senaste filmer (kommentera)

Ett te.x på hur den kan se ut:

 

Paket 2: En mer svårgjord header (1-4 dekorationer) 

Pris: 1 present från ö-listan+4 autografer

Ett te.x


 


Paket 3. En hel design (genomskinlig om du vill) med allt du vill ha te.x sköt om hunden, slutmedelande på bloggen, fast bakrund m.m 

Pris: 3 presenter från ö-listan+6 autografer+se mina 2 nyaste filmer (kommentera)


Regler:

1. Du måste vara min vän på msp

2. Skicka ett mail till mig på msp om du vill ha en design

3. När jag lägger upp din design/header så måste jag ha erat *** för att komma in på bloggen

4. Jag lägger inte upp din design/header förrän ni har betalat allt

5. När jag har gjort din design/header så byt helst inte design igen efter bara ett par dagar, bortkastad tid för mig då! Gör ni det, kan ni glömma att jag gör en ny åt er.   (visst, ni får ju byta men inte bara några dagar efter jag gjort din)

5. Jag gör bara msp-designer

6. Jag gör bara till bloggplatsen.se

Skicka ett mail till mig på msp och beskriv headern/designen och vilket paket ni har valt för att få en header/design  


  

UPPDATE: Ni ser ju de nyare designerna som jag gör på bloggen, och mina designer ser ju inte ut som på exemplarna längre, för det här var innan jag började använda photoshop. (:


Av Elin ♥ - 18 mars 2012 16:53

Snälla, hjälp Snowy1 till lvl 5, för om hon inte kommer upp i lvl 5 innan april slutar hon!  


 


Snowy1, sluta inte, vi ska hjälpa dig!!


 

Av Elin ♥ - 18 mars 2012 16:21


 


Bilden säger allt ;D

Fråga hur många frågor ni vill! Frågestunden pågår t.o.m 26 mars  


 

Heeejj! Kul att du kollade in min blogg!

Presentation ♥


Heej! Jag är en tjej på 12 vintrar, och på msp heter jag Eiin. och är i level 16 :3
Jag började blogga den 12 augusti 2011! c:
Mina bilder/headers gör jag alltid i Photoshop elements 10!
Hoppas att ni gillar bloggen! :)

Sök i bloggen ♥

Fråga mig ♥

138 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vilken level är du i på msp?
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
  13
  14
  15
  16
  17
  18
  19
 Högre level

Länkar ♥

Kategorier ♥

Kalender ♥

Tidigare år ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Håll reda på tiden! =)

 

instagram

RSS ♥







Lucky Charms Rainbow







Ovido - Quiz & Flashcards